top of page

איך תיצרו רכבת הרים של משיכה

אחד הנושאים היותר מאתגרים בתקשורת בין אישית הוא יצירת זוגיות חדשה.

בפלירטוט ואפילו בדייטים הראשונים, האיזון הנכון בין ריגוש, משיכה, אמון וסקרנות הוא מה שיקבע בעצם אם מערכת היחסים תתקדם בכיוון הזוגי, תהפוך לידידות או פשוט תעצור לגמרי.

כדי שתוכלו להבין בקלות איך תגבירו את הסיכוי שלכם ליצור זוגיות וחיבור חזק, אני רוצה לתת לכם אוסף ממוקד של טיפים.

המרכיבים הנכונים ברכבת ההרים

תחשבו על השלבים הראשוניים בהיכרות כעל רכבת הרים. אני זוכר שלפני כמה שנים, היו המון תוכניות שונות על רכבות הרים בטלוויזיה. תוכניות על הרכבות הכי מהירות, הכי פופולאריות, אלה שכולם רוצים לנסות. בתוכניות האלה לא רק שהראו את הרכבות הכי אטרקטיביות, ממש דיברו עם האנשים שבנו אותן כדי שיסבירו, מה עושה אותן לכל כך טובות?

בדיוק כמו שבזוגיות לכל אחד יש את הטיפוס שלו, יש גם הרבה סוגים שונים של רכבות הרים. חלקן יותר מפחידות וחלקן מאוד עדינות אפילו.

אם תדמיינו ממש איך זה לעלות על רכבת הרים, כשמטפסים למעלה ולמעלה, ואפשר להרגיש את הלב פועם חזק, כשנושמים מהר יותר ויותר, פשוט מרגישים סוג של אנרגיה כזאת. בין אם אתם אוהבים אותה או מפחדים ממנה, האנרגיה היא משהו שבכל מקרה תרגישו ממש חזק.

כשהחוויה הזאת עובדת טוב, היא מאוד מזכירה את הריגוש בין אנשים שבונה משיכה. ההרגשה הנפלאה הזאת של "קליק", שגורמת לנו לרצות להתחבר.

החלקים שמרכיבים רכבת הרים עוצמתית ומהנה, הם בדיוק כמו הגורמים השונים לתקשורת משפיעה שתיצור זוגיות.



הריגוש

כשתעלו על רכבת הרים ברגעים הראשונים, תרגישו הרגשה חזקה של התלהבות.

הלב שלכם יתחיל לפעום מהר יותר, תתחילו לנשום מהר יותר וכאילו תרגישו חשמל זורם בכל הגוף. זה רגע שבו יש התרגשות, ספקות ואפילו קצת פחד.


בדייטים ופלירטוט זה כמו הרגעים המאוד התחלתיים כשזה תופס קצב. בשלב הזה נרצה ליצור גישה קלילה וכיפית, גישה של משחק. התגרויות קלילות, חיוך ומדי פעם, שתיקות קלות. אומנם לחלק מהאנשים השתיקות מעט מביכות אבל ברגע שתתרגלו אליהן הן רק יראו שאתם בטוחים בעצמכם. טיפ קטן, כשאתם שותקים, תסתכלו לצד השני בעיניים לכמה שניות וחייכו.


החוויה המיוחדת

חלק נוסף במשיכה של רכבת ההרים הוא העובדה שאנחנו לא רוכבים עליהן כל יום, הן חוויה מיוחדת ושונה. ברכבות הטובות ביותר, תרגישו כל כך נסחפים בחוויה המיוחדת, שתרצו לחוות אותו שוב ושוב.

כדי ליצור את האפקט הזה בשיחות שלכם עם בני זוג פוטנציאלים, דברו על מה שמרתק אתכם. תספרו סיפורים על חוויות שונות, הרגעים הכי כיפיים שלכם. הרגעים שבהם התרגשתם או פחדתם. כשאתם מדברים על הדברים האלה, הצד השני ירצה עוד. הם ירצו לנסות את הדברים האלה בעצמם או לשמוע עוד עליהם.


תחושת ביטחון

ובסוף ,החלק הכי חשוב הוא הרגשה בטוחה. ההרגשה שלמרות שיש קצת סיכון, תהיו בטוחים שהכול בסדר. תרגישו מוגנים במהלך הנסיעה ברכבת ההרים.

כדי ליצור את המצב הזה בתקשורת זוגית, כדאי לייצר פתיחות ואמון. זה יקרה ברגע שהצד השני יבין שאתם מורידים מגננות ומתקרבים, קצת נחשפים ושמים את עצמכם בסיכון. זה יאפשר להרגשה של חופשיות להיווצר ותיצרו רושם אנושי ונגיש.

מה שיכול לעזור לכם ליצור את האפקט הנכון זה לספר כאן איזה "משהו פרטי" ששמרתם,

זה אפילו לא צריך להיות משהו רציני. תספרו משהו קצת שטותי או מביך שקרה לכם.

ברגע שאתם תדגימו שנוח לכם לחלוק, גם לצד השני יהיה יותר נוח.

ריגוש, חוויה מיוחדת וביטחון הם המרכיבים שיאפשרו לכם לקחת את כל מי שתרצו לנסיעה כיפית ברכבת הרים של הרגשות טובות.

כתבות ומאמרים

bottom of page